HOME
  

FAQ (Frequently Asked Questions)

Mijn vraag wordt hier niet beantwoord. Waar kan ik mijn vraag naartoe sturen?

1. Persoonlijke gegevens

Ik kan niet meer inloggen. Wat nu?

Ik ben mijn paswoord vergeten. Hoe krijg ik dit opnieuw toegestuurd?

Mijn e-mailadres is veranderd. Hoe kan ik dit aanpassen?

Ik wens mijn paswoord te wijzigen. Hoe doe ik dit?

 

1. Persoonlijke gegevens

- Ik kan niet meer inloggen. Wat nu?

Controleer of uw gegevens correct zijn ingevuld. Opgelet! Let op het gebruik van hoofdletters. Er moeten kleine letters staan waar er kleine letters werden gebruikt bij de registratie. Hetzelfde geldt voor hoofdletters.
Bij blijvende problemen kan u de verkoopdienst contacteren op het nummer 02/454.25.83 of door het contactformulier op de website in te vullen.

- Ik ben mijn paswoord vergeten. Hoe krijg ik dit opnieuw toegestuurd?

Op de "inlog"-pagina kan u op de link "paswoord vergeten" klikken. Vervolgens kan u uw email-adres invullen in het veld "email-adres". Druk op ok. U zal een e-mail ontvangen, waarin uw paswoord wordt genoteerd.

- Mijn e-mailadres is veranderd. Hoe kan ik dit aanpassen?

Klik op "uw gegevens". Wijzig uw e-mail adres in het veld "e-mail". De gegevens met een * kan u wijzigen. Vanaf de volgende keer kan u zich aanmelden met de nieuwe gegevens.

- Ik wens mijn paswoord te wijzigen. Hoe doe ik dit?

Klik op "uw gegevens". Wijzig uw paswoord in het veld "paswoord". De gegevens met een * kan u wijzigen. Vanaf de volgende keer kan u zich aanmelden met de nieuwe gegevens.

Naar boven


Deze week / maand...
De Persgroep België © - Alle rechten voorbehouden. Klik hier voor de gebruiksvoorwaarden.