HOME
  
Uitloggen

FAQ (Frequently Asked Questions)

Mijn vraag wordt hier niet beantwoord. Waar kan ik mijn vraag naartoe sturen?

Persoonlijke gegevens

Ik kan niet meer inloggen. Wat nu?

Ik ben mijn paswoord vergeten. Hoe krijg ik dit opnieuw toegestuurd?

Mijn e-mailadres is veranderd. Hoe kan ik dit aanpassen?

Ik wens mijn paswoord te wijzigen. Hoe doe ik dit?

 

Wat is een winkelabonnement?

Waarom kan een klant niet kiezen voor mijn winkel of ronde?

Hoe wordt een winkelabonnement uitbetaald?

Kan ik een overzicht krijgen van de lopende winkelabonnementen?

 

Persoonlijke gegevens

- Ik kan niet meer inloggen. Wat nu?

Controleer of uw gegevens correct zijn ingevuld. Opgelet! Let op het gebruik van hoofdletters. Er moeten kleine letters staan waar er kleine letters werden gebruikt bij de registratie. Hetzelfde geldt voor hoofdletters.
Bij blijvende problemen kan u ons contacteren via het contactformulier op deze website.

- Ik ben mijn paswoord vergeten. Hoe krijg ik dit opnieuw toegestuurd?

Op de "inlog"-pagina kan u op de link "paswoord vergeten" klikken. Vervolgens kan u uw email-adres invullen in het veld "email-adres". Druk op ok. U zal een e-mail ontvangen, waarin uw paswoord wordt genoteerd.

- Mijn e-mailadres is veranderd. Hoe kan ik dit aanpassen?

Klik op "uw gegevens". Wijzig uw e-mail adres in het veld "e-mail". De gegevens met een * kan u wijzigen. Vanaf de volgende keer kan u zich aanmelden met de nieuwe gegevens.

- Ik wens mijn paswoord te wijzigen. Hoe doe ik dit?

Klik op "uw gegevens". Wijzig uw paswoord in het veld "paswoord". De gegevens met een * kan u wijzigen. Vanaf de volgende keer kan u zich aanmelden met de nieuwe gegevens.

Naar boven


Winkelabonnementen

- Wat is een winkelabonnement?

Een winkelabonnement is een abonnement van bepaalde duur, waarbij de levering via ronde verloopt of afhaling winkel. U ontvangt start-en stopberichten via AMP. De klant gaat met vakantie? De vakantieperiode moet eerst doorgegeven worden aan de abonnementendienst, u ontvangt vervolgens een stop op het moment dat de klant met vakantie is en een start op het moment dat de klant uit vakantie is en u terug mag leveren. Een winkelabonnement maakt de administratie een pak eenvoudiger.

- Waarom kan een klant niet kiezen voor mijn winkel of ronde?

U dient zich eerst te registeren voor de winkelabonnementen. Het is dus niet zo dat alle winkelpunten worden aangeboden, enkel diegene die zich ervoor geregistreerd hebben en akkoord verklaard hebben met de algemene voorwaarden.

Om geen klanten te mislopen is het aangeraden om u hiervoor te registeren door te klikken op "Abonnementen" en vervolgens op "stratenplan". Indien u ook kranten en magazines thuisbezorgd, kan u op deze pagina de straten aanduiden. Het is belangrijk om het stratenplan steeds up to date te houden.

- Hoe wordt een winkelabonnement uitbetaald?

De uitbetalingen van de winkelabonnementen verlopen via de maandelijkse commissienota's van AMP.

- Kan ik een overzicht krijgen van de lopende winkelabonnementen?

Op de website kan u onder de knop "Maandlijsten" een overzicht terugvinden van uw winkelabonnementen. U kan tot een jaar terug de maandlijsten downloaden. U kan hier ook de uitbetalingen bekijken.

Naar boven

Deze week / maand...
DPG Media
DPG Media nv. - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen - RPR Antwerpen nr. 0432.306.234
Gebruiksvoorwaarden Privacybeleid Cookiebeleid Cookie instellingen